Singapore

15 juli 2010 - Singapore, Singapore

Hai mensen,

even kort :). We zijn netjes geland in Singapore. Tijdsverschil nu 6 uurtjes later weer. Prima hostel Sleepy Sam's kreeg Mariska getipt. Ziet er erg gezellig uit. Slapen op een meidendorm.

De buurt is erg apart maar super tof waar het hostel staat. Gigantische moskee met gouden koepel. Overal turkse en marrokaanse restaurantjes, shisha's (waterpijpen) en mooie lampjes. Heerlijk gegeten en gekwijld in de lampjes winkel.

We gaan ons hier wel vermaken :)!

Vliegen maandag om 16:05 en komen als het goed is dinsdagmorgen om 6:50 sochtens op Schiphol aan.  (hint hint ;))

xxx succes met de storm bij jullie :(

1. Ivanka:
    15 juli 2010
    Ik had helemaal niet door dat jullie zo snel alweer terugkomen! Wat een gezelligheid :-) Misschien voor jullie wat minder om weer terug te komen he..
    En is geen storm meer hoor, heerlijk weer!
    Dat is niet echt een relaxte tijd dames, hadden jullie dat niet beter uit kunnen kiezen?! Wordt dan een beetje lastig, wel jammer..
    Veel plezier nog even en goede reis terug!
    XX
  2. Maarten:
    15 juli 2010
    Hallo dan.

Ik had jullie (ook) pas later terug verwacht. Vond augustus wel een mooie maand :P. En ik kan op zo'n korte termijn geen vrij meer regelen...:)..Veel plezier nog de komende dagen en geniet nog even van het buitenland.
    Liefs,
    Maarten